Quelle: joblo.comFerrigno plays the Rico character and is joined in the cast by Jessie Pettit (Double Agent in Passion), James Aaron Oh (Protection Detail), Mikaila Maei (Refuge), David Kurzhal (The Last Kumite), Preston Yeung (Staycation), and newcomer Alyssa McCullough, with Jino Kang – who previously wrote, directed, and starred in the films Fist 2 Fist and Fist 2 Fist 2: Weapon of Choice – playing James Park.
Hard Redemption (2025) Martial Arts mit Lou Ferrigno
Hard Redemption (2025) Martial Arts mit Lou Ferrigno
Re: Hard Redemption (2025) Martial Arts mit Lou Ferrigno
Sieht nach nem Hit aus
Der Gegner vom Hulk im obersten Bild sieht aus, als würde er gleich in den Gang scheißen wollen und Lou will das verhindern.
In diesem Sinne:
freeman

In diesem Sinne:
freeman

Lou Ferrigno und Martial Arts sind ein Begriffspaar, was einfach nicht zusammenpassen will. Dafür ist der Klotz einfach zu unbeweglich.
Jimmy Dix: "Du glaubst wohl nicht an die Liebe?" - Joe Hallenbeck: "Doch ich glaube an die Liebe. Ich glaube auch an Krebs." [Last Boy Scout]
Perry Van Shrike: "Look up 'idiot' in the dictionary. You know what you'll find?" - Harry Lockhart: "A picture of me?" - Perry Van Shrike: "No! The definition of the word idiot, cause that is what you fucking are!" [Kiss Kiss, Bang Bang]
Perry Van Shrike: "Look up 'idiot' in the dictionary. You know what you'll find?" - Harry Lockhart: "A picture of me?" - Perry Van Shrike: "No! The definition of the word idiot, cause that is what you fucking are!" [Kiss Kiss, Bang Bang]
Entsprechend wird Lou sicher eingesetzt. Der Typ oben wird in den Gang kacken, Lou ihn dafür verbal maßregeln, woraufhin der Typ auf ihn zuspringt, an Lous Brust zerschellt und stirbt.
Ich sollte Choreograph werden.
In diesem Sinne:
freeman
Ich sollte Choreograph werden.
In diesem Sinne:
freeman