Quelle: moviehole.netSophie Monk and her tiny monasteries – oh, sorry, is that something only Jason Statham can call the twins? – have apparently been snapped up Dimension to – no, not open a Weinstein sponsored birdman rally – star opposite Anna Faris in “Scary Movie 5”.
According to The Herald Sun, Monk (“Sex and Death 101”, “Click”) will play Cindy Campbell’s (Anna Faris) evil twin sister in the movie.
It’s not the first time Monk’s taken the Mickey…. She had a role in FOX’s “Epic Movie”. In that one she spoofed Uma Thurman's role in "Kill Bill" and washed her car with her bosoms.
Producers of the fifth – Jane, get me off this Crazy Thing! – film are said to be also in talks with Hulk Hogan about playing a part. Can’t see the Hulkster knocking back a free dinner… and change.
Scary Movie 5
Scary Movie 5
...dachte die Reihe sei endlich tot:
- The Punisher
- Action Experte
Dachte ich auch, Teil 1 und 2 waren gut der dritte war murks (den hatte ich zum glück nur ausgeliehen) und auf 4 hab ich ganz verzichtet, werde ich bei der 5 auch machenSFI hat geschrieben:...dachte die Reihe sei endlich tot:
"And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from
Thy hand.That our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth
to Thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patri Et Filii.Spiritus Sancti"
Den 1sten Teil fand ich extrem Witzig.
Den 2ten fand ich sch*****recklich. Der war überhaupt nichtmehr witzig.
Der 3te teil war für mich wieder eine super witzparade.
Der 4te teil war für mich eher biederer durchschnitt. Hatte schon ein paar zündende Witze aber ansonsten war er ziemlich oede. Lag warscheindlich vorallem daran das die Hauptverarsche auf War of the Worlds lag.
Ein 5ter Teil ist für mich sicher eine Wilkommene sache. Er sollte einfach mindestens an die Humorqualität des 3ten oder 1sten teils anknüpfen.
Den 2ten fand ich sch*****recklich. Der war überhaupt nichtmehr witzig.
Der 3te teil war für mich wieder eine super witzparade.
Der 4te teil war für mich eher biederer durchschnitt. Hatte schon ein paar zündende Witze aber ansonsten war er ziemlich oede. Lag warscheindlich vorallem daran das die Hauptverarsche auf War of the Worlds lag.
Ein 5ter Teil ist für mich sicher eine Wilkommene sache. Er sollte einfach mindestens an die Humorqualität des 3ten oder 1sten teils anknüpfen.