Wolvesbayne (Dacascos: Werewolf Hero VS. Nazi Vampire)

Welche neuen Blockbuster versprechen viel und taugen wenig? Was gibt es Neues im Actionfilmsektor?
Antworten
StS
Actioncrew
Actioncrew

Wolvesbayne (Dacascos: Werewolf Hero VS. Nazi Vampire)

Beitrag von StS » 17.01.2009, 09:40

Bild

Wolvesbayne

Werewolf Hero VS. Nazi Vampire
From Bullet Films, a subdivision of Blackthorne Industries, the production company he and other ex-Asylum employees formed after escaping The Asylum late last year. The title that immediately popped out to me was Wolvesbayne, a sort of werewolf Hellboy that has just begun filming.

Described as a superhero-type origin film set in a horror film universe, Jeremy London ("Party of Five", Basilisk: The Serpent King) stars as the heroic werewolf who will have to save the world from a Nazi vampire cult leader played by a sword-wielding Marc Dacascos (Brotherhood of the Wolf, Drive) and his vampish cohort, Yancy Butler ("Witchblade", Hard Target). Rounding out the cast are Christy Carlson Romano (the voice of TV's "Kim Possible") as - I'm assuming - the hero's love interest and underrated former Asylum movie regular Rhett Giles as the one and only Van Helsing. Griff Furst (I Am Omega, 100 Million BC) directs. Leigh Scott and Ken Badish (Mansquito) produce.

Creature effects are being handled by Drac Studios; their make-up work will be showcased in next year's Watchmen and Night at the Museum 2. Expect to see both Howling-type werewolves and those of the semi-humanoid type as depicted in the very preliminary artwork seen above. I'm also told that a "very enthusiastic" Dacascos will be almost unrecognizable under the make-up they're using. (Dread Central)
Trailer:
http://www.vimeo.com/2832631

Seemi
Action Fan
Action Fan

Beitrag von Seemi » 17.01.2009, 11:03

Nazi-Vampire? Oh, ich muss ja noch'n Review zu den richtigen Nazi-Vampiren schreiben ^^
Bild
"Bevor ich mein Kaffee nicht hab, lass ich mich nicht foltern!" (Jackson)

Meine DVD-Sammlung

Ed Hunter
Action Fan
Action Fan

Beitrag von Ed Hunter » 17.01.2009, 18:14

Threadtitel, Artwork und Synopsis stimmten mich ja erwartungsfroh, aber der Trailer lässt ganz fürchterliches vermuten: Keinen lustigen, sondern schlicht schlechten Trash imo. :?
All we are is dust in the wind.
Bild
Mein Filmtagebuch

StS
Actioncrew
Actioncrew

Beitrag von StS » 17.01.2009, 19:17

Asylum und Dacascos ... nuff said (sprich: das wird mal wieder nix). :wink:

freeman
Expendable
Expendable

Beitrag von freeman » 19.01.2009, 09:34

Da I am Omega nune net sooooo übel war, bin ich dabei ... is ja klar ... is ja mitm Mark ;-)

Und der Trailer sieht doch ganz witzig aus? Underworld im B-Format ...

In diesem Sinne:
freeman
Bild

John Woo
Action Experte
Action Experte

Beitrag von John Woo » 19.01.2009, 10:51

Auweia...ist ja Trash pur...

kami
Action Experte
Action Experte

Beitrag von kami » 19.01.2009, 15:44

Der Trailer sieht angesichts der Rahmenbedingungen erstaunlich gut aus, allerdings gelang es ASYLUM ja immer wieder, auch aus den langweiligsten Filmkrücken vielversprechende Trailer zu basteln. Insofern ist natürlich äußerste Vorsicht angesagt.

Antworten