Warrior Nun (Netflix)
Moderator: SFI
Warrior Nun (Netflix)
Caught in the middle of an ancient war between good and evil, a young girl wakes up in a morgue with inexplicable powers. Her search for answers brings her to The Order of the Cruciform Sword, a secret society of warrior nuns sworn to protect the world from evil. While juggling her responsibilities as the chosen one with the normal obstacles of a teenage girl, this mysterious fantasy drama is full of mystery, action, adventure, and teenage romance, proving our main character might fight in the name of good, but she’s no angel.
- deBohli
- Palmenkicker
Hat dies eine Verbindung zum Comic "Warrior Nun Areala"? Falls ja, scheinen mir die Mädels etwas zu jung. 

Re: Warrior Nun (Netflix)
Jip, ist ne Adaption.
- deBohli
- Palmenkicker
Interessant. Das hätte ich vom Trailer her niemals gedacht, der Name alleinig sorgte für den Link.
Ich glaube nicht, dass Netflix seine Entscheidung widerrufen hat, sondern die Serie einfach woanders fortgeführt wird.SFI hat geschrieben: ↑28.06.2023, 16:58Entscheidung nach Fan-Kampagne widerrufen:
https://www.forbes.com/sites/paultassi/ ... 227895132f
Bezog sich auch eher auf das Ende nach S2 und weniger auf den Sender. Tippe mal auf Prime oder Apple, alle anderen sind ja auf Sparkurs.
Soll als Film-Trilogie weitergeführt werden!
Na, dann werd ich der Serie wohl mal ne Chance geben.