Boston Strangler (mit Keira Knightley und Carrie Coon)
Boston Strangler (mit Keira Knightley und Carrie Coon)
The true story of the Boston Strangler will come to the screen in an upcoming feature being produced by Ridley Scott for 20th Century Studios, with Keira Knightley and Carrie Coon starring. It’s coming to Hulu on March 17, and the trailer just debuted today.
Matt Ruskin (“Crown Heights”) wrote and directed the serial killer thriller, which also stars David Dastmalchian (The Suicide Squad, Dune), Chris Cooper, and Alessandro Nivola.
“Based on the infamous Boston Strangler murders, this is the true story of Loretta McLaughlin (Knightley), the first reporter to connect the murders and break the story of the Strangler. She and fellow reporter Jean Cole challenged the sexism of the early 1960s to report on the city’s most notorious serial killer and worked tirelessly to keep women informed.”
Re: Boston Strangler (mit Keira Knightley und Carrie Coon)
Zeitungsfilme mag ich!
Die letzte Wahl - Vom Ende des politischen Urteils
„Fate: Protects fools, little children and ships named Enterprise.“
„Fate: Protects fools, little children and ships named Enterprise.“
- deBohli
- Palmenkicker

Ich ebenso, und ich mag Keira Knightley und Carrie Coon sehr.
Die Verfilmung der Geschehnisse von Richard Fleischer ("The Boston Strangler", 1968) ist übrigens zu empfehlen.
Die Verfilmung der Geschehnisse von Richard Fleischer ("The Boston Strangler", 1968) ist übrigens zu empfehlen.
Ich auch. Sowie die Kombination mit Serienkiller... siehe Fincher´s "Zodiac".
- Elkjaer-Larsen
- Kinderkommando

Hast du die Serie Shining Girls (AppleTV+) schon gesehen? Wenn nicht, klare Empfehlung (Serien-Killer/Journalismus).
Ich hab kein Apple+ - daher habe ich sie noch nicht gesehen.Elkjaer-Larsen hat geschrieben: ↑23.02.2023, 14:38Hast du die Serie Shining Girls (AppleTV+) schon gesehen? Wenn nicht, klare Empfehlung (Serien-Killer/Journalismus).
Ich habe aber das Buch gelesen - welches micht nicht so ganz überzeugen konnte.
Eine Chance hätte ich der Serie dennoch gegeben.