Bekommt ne Fortsetzung... mit dem Titel: "Ship"
Plane director, Jean-François Richet, is set to return for the sequel. It is reported that the story this time around will center on Mike Colter’s character, with Gerard Butler possibly only appearing in a cameo. In Plane, Mike Colter played a former French Legionnaire named Louis Gaspare. He was a prisoner accused of murder who was taken to transport on the fateful commercial flight with Gerard Butler’s pilot character. In Ship, Gaspare will be a fugitive on the run who seeks to lay low after the events of Plane. He finds the means to board a cargo ship making its way to South Africa, but unbeknownst to him, the ship’s cargo contains people caught in a human trafficking ring.
Per Deadline, the additional synopsis reads, “Together with the ship’s second mate/navigator, a last-minute addition to the crew who was unaware of its illicit activities, and a passenger with military experience and a bone to pick, Gaspare embarks on a mission to take down the ship’s corrupt Captain, keep its innocent passengers safe, and liberate its captives.
Ship (2024) Plane Sequel
Ship (2024) Plane Sequel
Ich pack den Post von Stefan mal in einen eigenen Fred:
Re: Ship (2024) Plane Sequel
Wenn er anlanded, gehts dann im Sequel "Bus" weiter. 
- deBohli
- Palmenkicker

Um neue Märkte zu erschliessen folgen danach Rickshaw und Tuk-Tuk.
Und dann Timos neuer Lieblingsfilm:
RAUMSCHIFF
In diesem Sinne:
freeman
RAUMSCHIFF
In diesem Sinne:
freeman
Raumschiffe, die nur als Kulisse für einen Actionfilm dienen, sind mir egal.
Du kannst hier viel erzählen! Und in Wirklichkeit...
In diesem Sinne:
freeman
In diesem Sinne:
freeman
Sequel wurde wohl zwei Wochen vor Produktionstart verworfen, wie Colter in einem Interview erzählte, weil Butler plötzlich nicht mehr mitspielen wollte.
Will jetzt mehr Anspruch, der Gerard...
In diesem Sinne:
freeman
In diesem Sinne:
freeman
Wenn ich mich richtig erinnere, sollte sich das Sequel doch eh um Colter drehen und Butler sollte nur einen Cameo haben.
- Nachtwaechter
- Action Prolet

Aber deswegen den ganzen Film canceln....???
Wobei Butler ja auch als Produzent mit eigener Firma an Bord gewesen sein... Trotzdem ein bisschen Schade. Vielleicht liegt ja ein Drehbuch für "Grumpy old Men is fallen" vor?
Wobei Butler ja auch als Produzent mit eigener Firma an Bord gewesen sein... Trotzdem ein bisschen Schade. Vielleicht liegt ja ein Drehbuch für "Grumpy old Men is fallen" vor?